Diadermine N ͦ 110 Gece ve Gündüz Kremleri

Merhaba, 
Ben Diadermine markasının genel olarak ürünlerini seviyorum. Zaten blogumu biraz incelediğinizde bu markanın severek kullandığım ürünlerine mutlaka rastlarsınız. Bugün de sizlere gece ve gündüz kremlerinden bahsedeceğim.



Birkaç ay önce artık günlük nemlendiricilerimde kırışıklık karşıtı ürünler denemem gerektiğini düşünerek bu ürünleri aldım. Hassas ciltlerde dahil tüm cilt tiplerine uygun oldukları için bu ürünleri tercih ettim. Her ikisinin de önerilen yaş aralığı 30 - 50 arası. Şimdi detaylı inceleme ve benim deneyim sonuçlarım için ürünleri tek tek inceleyelim.

Diadermine N ͦ  110 Crème De Beautè

Yüksek performanslı kırışık karşıtı gündüz kremi, 110 damla gelişmiş gençlik konsantresi¹ içeriyor. Bu içerikle de, cilt dokusunu pürüzsüzleştirip,besliyor ve yeniliyormuş. Cildin daha pürüzsüz, aydınlık ve eşit bir görünüme kavuşmasını sağlayan krem, daha sıkı bir cilt hissi için, derin katmanlarda kolajen ve elastinin yeniden yapılanmasına destek olduğunu iddia ediyor.Ürünü temizlenmiş yüz ve boyun bölgenize yukarı yönlü masaj hareketleri yaparak uygulamanız gerekiyor. Bu sayede kremin emilimini hızlandırmış oluyorsunuz.



Şimdi benim ürün hakkındaki deneyimlerim sonucu fikirlerime gelirsek eğer; bence ürün her ne kadar tüm cilt tiplerine uygun dense de, yağlı ve karma ciltlerin pek de sevmeyeceğini düşünüyorum. Güzel nemlendiriyor,cildiniz yumuşacık ve parlak görünüyor. Ama bir süre sonra yüzünüzün yağlı bölgelerinin daha yağlı görünmesine neden oluyor. Bildiğiniz gibi benim cildim karma ve yanaklarımda bu kremin verdiği yumuşaklık hissini ve nemlendirmesini çok sevsem de, maalesef T bölgem de yağlanmaya neden oluyor. Bu nedenle günlük kullanımda ne yazık ki bu ürünü pek tercih edemiyorum. Eğer o gün makyaj yapmayacaksam ya da evden çıkmayacaksam bu kremi kullanıyorum. Diğer zamanlarda ise, yine bu markanın karma ciltlere özel nemlendiricisini tercih ediyorum (Bu arada yakın zamanda o krem hakkındaki deneyimlerimi de paylaşacağım). 

Eğer 30 - 50 yaş arası ve kuru ya da normal cilt tipine sahipseniz bu ürünü kesinlikle seveceksiniz. Özellikle hassas ciltlerin de severek kullanacağını düşünüyorum. Ama yağlı ya da karma ve hassas ise ne yazık ki tavsiye etmem.

Diadermine N ͦ 110 Crème De Nuit 

Yüksek performanslı kırışık karşıtı gece kremi, yine 110 damla gençlik konsantresi içeriyor. Uyandığınızda cildinizi daha canlı ve yenilenmiş hissedeceğinizi, daha pürüzsüz ve eşit bir görünüme kavuşurken, yaşlılık belirtilerinizin azalacağını iddia eden bu kremi, gündüz kreminden daha çok sevdiğimi söyleyebilirim.Ürünü yine temizlenmiş yüz ve boyun bölgenize yukarı yönlü masaj hareketleriyle uygulamanız öneriliyor.


Bu krem, gece bakım rutinimde severek kullandığım bir ürün. Gündüz kremi kadar yağlı bir hisse neden olmuyor. Sanırım gece boyunca cildim tüm o nemi emiyor. Bu nedenle uyandığımda o kadar da yağlı bir cilt oluşmuyor. Zaten gece kullandığım ürünlerde yüz yağı da var. Cildimin elastikiyetini kaybetmemesi ve yanaklarımın kurumasını önlemek için yağlı ürünler tercih ediyorum. Böylece hassas bölgelerimin de bakımını daha iyi yaptığımı düşünüyorum. Ürünü cildimi temizleyip, tonikledikten(bu arada kullandığım toniği merak edenler tık tık) sonra, avucumun içine 3 damla yüz yağı da ekleyerek alıp güzelce ısıtıyorum ve öyle uyguluyorum. Böylece daha çabuk emiliyor.

30 - 50 yaş arası tüm ciltlerin seveceğini düşündüğüm bu kremi kesinlikle tavsiye ederim. Ben de sivilce vs. gibi herhangi bir probleme de neden olmadı.





1: 110 damla gelişmiş yaşlanma karşıtı konsantre 11 güçlü kırışıklık karşıtı aktif maddeden oluşuyor. Bunlar Prokolajen, Hyaluronik Asit, 4 Amino Asit, 3 Vitamin(E, F, B5), 1 Pro-Peptit ve 1 Protein. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder