Diadermine Arındırıcı Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Herkese yeniden merhaba,
Bugün yine bir ürün incelemesi yapalım istedim. Başlıktan da anlaşılacağı gibi bu bir makyaj temizleme suyu.



Diadermine makyaj temizleme suyunun bende olanı normal-karma ve yağlı ciltler için.Bu ürünü yaklaşık 2- 3 hafta önce bir Rossmann alışverişimde almıştım ve aldığım günden beri düzenli olarak kullanıyorum.Şimdi artık ürün hakkındaki deneyimlerimi sizinle paylaşabilirim.Her zamanki gibi önce ürünün neler vaat ettiğini yazalım daha sonra bendeki etkilerine geçelim.


Ürün Özellikleri:
  • Diadermine Arındırıcı Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu içinde bulundurduğu miseller sayesinde ciltteki kiri, makyaj ve sebumları temizler. 
  • Kiri yok ederek cildi nazikçe temizler.
  • İçerdiği Gliserin ve Panthenollü formülü sayesinde cildi arındırır ve nem dengesini korur.
  • Cildi yeniler.
  • Nemlendirir ve pürüzsüzleştirir.

Evet sıra geldi benim düşüncelerime.Acaba bende ne gibi etkiler yaratmış bir bakalım:

  • Öncelikle ürünün hem göze hem de yüze kullanılabiliyor olması hoşuma gitti. Böylece tek ürünle tüm makyajımı çıkarabilmem mümkün.
  • Ürün gözlerimde herhangi bir yanma veya tahrişe sebep olmadı. Çünkü gözlerim oldukça hassastır ve bazen sadece göz için kullanılan makyaj temizleyicileri bile gözlerimin yanmasına ve kızarmasına neden olur.Bunda böyle bir sorun yaşamamam benim için bir artı.
  • Suya dayanıklı ürünleri çıkartabiliyor mu bilemiyorum. Henüz hiç bir waterproof ürünü çıkartmak için denemedim.
  • Çok fazla ürün kullanmadan cildimi makyajdan tamamen arındırıyor. Gerçi yaz olduğu için çok ağır makyajlar yapmıyorum. Belki daha yoğun ürünleri çıkartırken ekstra ürün kullanımı gerekebilir.
  • Daha önce de söylemiştim karma bir cilde sahibim. Ürün T bölgemdeki yağı temizlerken kuru olan yanak bölgemin gerilmesine neden olmuyor. Bu da hoşuma gitti. Kullanılan bölgenin ihtiyacına göre etki etmesi güzel.
  • Kullanınca ilk olarak yüzde yapış yapış bir his bırakmasına rağmen bu etki çok uzun sürmüyor.
  • Sağladığı nem sayesinde yaz kış kurumaya ve pullanmaya meyilli olan yanaklarım oldukça nemli ve yumuşak oldular. Gerçi cilt temizliğinde tek başına bu ürünü kullanmıyorum.Öncelikle tüm makyajımı bu ürünle çıkarıp ardından bir temizleme jeli ile yüzümü yıkayıp tonikliyorum ve nemlendirici uyguluyorum. Ama eve ilk geldiğimde çoğunlukla sadece bu su ile makyajımı çıkarıp gece yatmadan önce diğer ürünlerle cildimi temizleyip nemlendiriyorum.
  • Ürünün ayrıca rahatsız edici bir kokusu da yok.Yani öyle kimyasal gibi kokmuyor.İçerisinde gül suyu barındırıyor.Gerçi çok net alınmıyor bu koku ama hafif bir şekilde alabilirsiniz kokuyu.
Evet benim Diadermine Makyaj Temizleme Suyu hakkındaki deneyimim ve ürün hakkındaki tüm görüşlerim böyle.Ben kullanmaktan gayet memnunun.Üstelik fiyat olarakta oldukça uygun.Fiyat performans açısından da değerlendirirsek gerçekten iyi bir temizleme suyu diyebilirim. Eğer daha önce denemediyseniz kesinlikle gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim ürünlerden biri.Siz de benim gibi karma ya da yağlı bir cilde sahipseniz ürünü sevebilirsiniz. Siz ne düşünüyorsunuz bu ürün hakkında? Daha önce kullandığınız bir ürünse sizin deneyiminizi de yorum olarak bırakırsanız sevinirim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder