Gabrini Matte Lipgloss Long Lasting BB

Gabrini markası, uygun fiyatlı renkli kozmetik markalarında en sevdiklerimden biridir. Çok severek kullandığım; ojeleri, highlighterı ve rujları var. Bugün de Geçen ay Beauty Eurasia Fuarında Gabrini standını arkadaşımla gezerken, bize hediye olarak verilen ürünlerden biri olan, bu rujdan bahsetmek istedim. 



Aslında daha önce instagram hesabımda ürünün dudaktaki duruşundan ve yapısından bahsetmiştim. Ama görmeyenler ya da instagramda henüz beni takip etmeyenler için, blogda da anlatmam gerektiğine karar verdim.

Gabrini Matte Lipgloss Long Lasting BB 13 Numara


Gabrini'nin bu mat rujlarından daha önce, 02 rengini almıştım ve severek kullanıyorum. Bir başka yazımda da o rengini detaylı anlatabilirim. 13 numaraya gelecek olursak, bu rengi ambalajında pembe tonlarda görünse de, sanırım benim dudak rengimden de kaynaklı olan bir durum var. Ben de lila tonlarında duruyor. Tam ilkbahar - yaz rengi. Her ne kadar metalik rujlar çıkıp, matların pabucunu biraz dama atsa da, ben hala mat ruj sevenlerdenim. Genelde makyajlarımda hep elim mat rujlara gidiyor.


Gabrini Matte Lipgloss Long Lasting BB 13 Numaranın Bende ki Duruşu

Gabrini Matte Lipgloss'ların sürümü, fırça yapısından dolayı oldukça kolay. Çabuk kuruyor ve dudakta yapış yapış bir his bırakmıyor. Örtücülüğü oldukça iyi. Kalıcılığı da keza öyle. Bir miktar benim dudaklarımda kurumaya neden olduğu için, uygulamadan önce dudaklarımı mutlaka nemlendiriyorum. Tek kötü yanı ise, bana bu tonlar çok gitmiyor. Rengimi fazla solduruyor. Ama onun dışında yapısı ve kalıcılığıyla sevdiğim bir ruj oldu.

2 yorum:

  1. rengi güzel ama ruj olarak kullanır mıyım bilmiyorum ... sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Rengini aslında ben de sevdim ama bana yakışmıyor. O yüzden kullanamıyorum.

    YanıtlaSil