Naturalse Biberiye Özlü Şampuan

Bugün de yine yeni tanıştığım bir markadan bahsetmek istiyorum sizlere. Naturalse markası, 2014 yılından beri doğal saç ürünleri ürüten bir Türk firması. Ne yazık ki benim tanışmam biraz geç olmuş. Ama ne demişler geç olsun güç olmasın 😊



Markanın ürünleri arasında, biberiye özlü şampuan ve saç besleyici sprey yer alıyor. Ben, şampuanlarını denedim sadece. Açıkçası çok da umutlu değildim. Saçlarım işlem görmüş olduğu için, her şampuan işe yaramıyor. Firmanın oldukça iddialı olması ise, başta pek de önemsemediğim bir durumdu. Çünkü her firma ürününü övmek durumundadır ne de olsa.




Ürünler elime ulaşınca hemen denemeye başladım. Açıkçası 30 ml.'lik 3 adet deneme boyu gelince de, "Bunlar hemen biter bakalım o sürede bir etki görecek miyim?" diye düşünmeden de edemedim. Çünkü saçlarım neredeyse belime kadar uzun ve 2 günde bir saçlarımı yıkadığım için ( her yıkamada 2 defa şampuanlıyorum), çabucak bitecek gibi geldi. Ama en başta bu konuda yanılttı beni. Ben öyle az köpüren şampuanlara da, pek alışık değilim. Sanki az köpürünce temizlenmiyormuş gibi geliyor. Bu şampuan da öyle olduğu için, her zaman kullandığım miktardan daha fazla ürün kullanmama rağmen, ortalama 4 - 5 yıkamada bir şişesini bitirebildim ki, bu da 8 - 10 kullanım ediyor. Bence gayet yeterli bir miktar bu boydaki bir şişe için.

Şampuanın içeriğinden bahsedecek olursak, oldukça temiz bir içeriğe sahip.  İçeriğinde paraben, sülfat, silikon, sls ve tuz bulunmuyor. Sarmaşık ve biberiye özü içeriyor. Sarmaşık özü, saçların hızlı uzamasına yardımcı olurken, biberiye özü de, saçların daha gür ve parlak görünmesini sağlıyormuş.Bu kadar temiz bir içeriğe sahip olması, benim için gerçekten de başlı başına bir artı. Naturalse Biberiye Özlü Şampuan her saç tipine uygun. Ama saçlarınız ince telli ve cansızsa, Naturalse Dökülme Karşıtı Spreyle birlikte kullanılması tavsiye ediliyor.




Daha önce de dediğim gibi, firma ürününün vaatleri hakkında oldukça iddialıydı. Daha ilk kullanımda farkı göreceksiniz denmesi, fazla abartılı gelmişti. Normalde saçlarımı şampuanladıktan sonra, mutlaka bir saç kremi kullanırım. Duştan çıktıktan sonra ise, ya bir saç yağı ya da serumu kullanıp ondan sonra ancak rahatlıkla saçlarımı tarayabiliyorum. Aksi takdirde saçlarımı açmam neredeyse imkansız oluyor. Ama bu şampuanı kullanırken, başka hiçbir ürün kullanmadım ki, etkisini daha iyi gözlemleyebileyim.

Açıkçası daha ilk kullanımda, benim bu kadar işlem görmüş saçlarımı bu denli yumuşatması beni çok şaşırttı. Ne saç kremi, ne de serum veya yağ kullanmadan saçlarımı gayet rahat tarayabildim. Üstelik saçlarımda herhangi bir ağırlık yapmadı ve saçlarımı daha hacimli gösterdi. Eğer saç spreyiyle birlikte kullansaydım çok daha etkili olabilirdi. Zaten mutlaka şampuanını tekrar aldığımda, saç spreyini de alıp deneyeceğim.




Biberiye özlü şampuanın hızlı saç uzatma etkisi hakkında henüz bir şey söylemem mümkün değil. Çünkü, bu etkiyi gözlemleyebilecek kadar kullanmadım. Ancak tam boy ürününü alıp birkaç ay denedikten sonra bu konuda kesin bir kanıya varabilirim. Son olarak da Naturalse Biberiye Özlü Şampuanın kokusundan bahsetmek istiyorum size. Ürün geldiğinde, şişeyi açıp kokladığımda kendimi adeta narenciye bahçesinde hissettim. Üstelik bu his duş aldığınız süre boyunca da etkili. Resmen banyo narenciye bahçesi gibi kokuyor. Bir ürünün hem doğal içerikli olması, hem de bu kadar güzel kokması pek yan yana gelen bir durum olmuyor çoğunlukla. O yüzden, bu yönüyle de benden bir artı aldı.

Evet benim Naturalse Biberiye Özlü Şampuan hakkındaki deneyimlerim sonucu fikirlerim bu şekildeydi. Eğer henüz bu ürünle tanışmadıysanız, hiç beklemeden mutlaka tanışın derim. Ürünler hakkında daha detaylı bilgi için instagram sayfalarından ya da web sitelerinden firmayla iletişime geçebilirsiniz. Oldukça ilgili ve kibar bir firma. Aklınızdaki tüm soru işaretlerini rahatlıkla giderebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder